Dĺžka štúdia | 3 roky, 6 semestrov |
---|---|
Štúdium je ukončené titulom | Paneurópska vysoká škola |
Cena (neplatca DPH) | 2 450 € |
Poznámka k cene | (za jeden akademický rok štúdia) |
Poplatok za prijímacie skúšky | 20 € |
Lokalita štúdia |
Bratislavská vysoká škola práva, Fakulta masmédií, Tematínska 10, Bratislava, Slovensko. , 851 05, Bratislava |
Kontakt |
Marta Hanzlíková tel: +421 2 6820 3613 fax: +421 2 6820 3660 e-mail: studijne.fm@paneurouni.com (pri kontaktovaní uveďte ako zdroj informácií www.skoly.sk)
|
Zaradenie štúdia do kategórií | |
Profil absolventa štúdia |
Bakalárske štúdium v študijnom programe Dizajn médií je jednoodborové štúdium multidisciplinárneho charakteru. Zameriava sa na prípravu kreatívnych dizajnérov – odborníkov v printových a elektronických médiách. Absolvent využije v praxi najnovšie vedomosti a zručnosti. Poznatky o technických a technologických postupoch dizajnérskej tvorby dokáže uplatniť v tvorivej práci: od konceptu cez návrh až po jeho realizáciu. Môže samostatne alebo tímovo projektovať dizajn jednoduchšieho technicko-výrobného charakteru v médiách, resp. riešiť redizajn mediálnych produktov a služieb. |
Organizácia štúdia |
Výučba je plánovaná na tri akademické roky. Každý rok štúdia je rozdelený do dvoch semestrov s 12 týždňami. Na záver každého semestra je skúšobné obdobie. Štúdium je ukončené záverečnou bakalárskou skúškou, ktorej súčasťou je aj obhajoba záverečnej bakalárskej práce. Študijný program pozostáva z povinných predmetov, povinne voliteľných predmetov a voliteľných predmetov. Organizácia štúdia je kreditovým systémom, čím umožňuje hodnotenie študentov prostredníctvom kreditov zároveň má študent možnosť si sám tvoriť svoj študijný plán. |
Www stránka | www.paneurouni.com |
Štúdium je ukončené | štátna skúška a bakalárska práca |
Podmienky prijatia | Prijímacia skúška pozostáva z dvoch častí: 1. ústnej/písomnej: ° osobný pohovor, pri ktorom uchádzač preukáže všeobecný prehľad v oblasti kultúry, umenia a médií, prezentuje osobnú motiváciu. ° písomný test jazykovej kompetencie v anglickom jazyku. 2. talentovej: uchádzač prostredníctvom praktických zadaní preukáže výtvarne videnie, vizuálnu zobrazovaciu schopnosť, kompozičné cítenie, schopnosť pohotovo a kreatívne spracovať ideu, vytvoriť základy multimediálneho produktu po formálnej a obsahovej stránke. Súčasťou prijímacej skúšky je predloženie domácich prác |
Ďalšie informácie o štúdiu | Ročné školné sa uhrádza v termíne do zápisu na štúdium. Mesačné platby - vždy k 15. dňu v mesiaci (september až jún). Semestrálne platby – 15. augusta a 15. januára. |
Uplatnenie absolventov | Bakalárske štúdium v študijnom programe Dizajn médií je jednoodborové štúdium multidisciplinárneho charakteru. Zameriava sa na prípravu kreatívnych dizajnérov - odborníkov v printových a elektronických médiách. Absolvent využije v praxi najnovšie vedomosti a zručnosti. Poznatky o technických a technologických postupoch dizajnérskej tvorby dokáže uplatniť v tvorivej práci: od konceptu cez návrh až po jeho realizáciu. Môže samostatne alebo tímovo projektovať dizajn jednoduchšieho technicko-výrobného charakteru v médiách, resp. riešiť redizajn mediálnych produktov a služieb. |
Ubytovanie, strava a voľný čas | Ubytovanie fakulta zabezpečuje v ubytovacom zariadení UNINOVA, ktoré nie je súčasťou budovy školy. Strava je poskytovaná v rámci budovy školy a to v jedálni a bufete. |
Organizátor štúdia |
|
---|---|
Adresa sídla školy | Tematínska 10, 851 05, Bratislava |
Kontakt na spoločnosť |
tel: +421 904 459 000 fax: +421 2 68203660 e-mail: studijne.fm@paneurouni.com web: www.paneurouni.com (pri kontaktovaní uveďte ako zdroj informácií www.skoly.sk)
|
Popis činnosti |
Fakulta masmédií PEVŠ sa zameriava na výchovu profesionálov s teoretickými a praktickými poznatkami, ktoré dokážu kreatívne využiť v printovej, elektronickej, internetovej, multimediálnej, reklamnej a manažérskej praxi. Vzdelávanie zahŕňa aktuálne trendy nových informačných technológií v mediálnom svete. Fakulta sa výrazne orientuje na prax a študentov vzdelávajú pedagógovia aj významní odborníci z mediálnej, marketingovej a manažérskej praxe, pôsobiaci na Slovensku i v zahraničí (z Rakúska, Ruska, Česka, Nemecka). |