Dĺžka štúdia | 2 roky, 4 semestre |
---|---|
Štúdium je ukončené titulom | Paneurópska vysoká škola |
Cena (neplatca DPH) | 2 190 € |
Poznámka k cene | za jeden akademický rok štúdia |
Poplatok za prijímacie skúšky | 20 € |
Lokalita štúdia |
Paneurópska vysoká škola, Fakulta masmédií, Tematínska 10, Bratislava, 851 05, Bratislava |
Kontakt |
Marta Hanzlíková tel: +421 2 68203613 e-mail: studijne.fm@paneurouni.com (pri kontaktovaní uveďte ako zdroj informácií www.skoly.sk)
|
Zaradenie štúdia do kategórií | |
Profil absolventa štúdia |
Absolvovanie magisterského štúdia vám zaručí samostatné rozhodovanie na riadiacich, manažérskych pozíciách a tvorivý vstup do dizajnérskych mediálnych procesov. Ako mediálny pracovník svoje odborné znalosti bez problémov uplatníte aj v európskej politike a médiách, medzinárodnej mediálnej legislatíve, vo výskume médií a verejnej mienky. Zvládnete orientáciu v nových trendoch v masmediálnej oblasti (internet, počítačová technika, grafika a multimédiá), zlepšíte si kultúru jazykového prejavu, získate prehľad o ekonomike, podnikaní, diplomacii, manažmente i marketingu médií, o tvorbe komunikačných mediálnych stratégií, vzťahoch s médiami a verejnosťou, či výskumu a psychológiu médií a aj ich prijímateľov. |
Organizácia štúdia |
Pri tvorbe študijného plánu si študenti zapisujú povinné predmety rešpektujúc nadväznosť predmetov: všetky povinné predmety určené učebným plánom, určený počet predmetov z jednotlivých skupín povinne voliteľných a výberových predmetov. |
Www stránka | www.paneurouni.com |
Štúdium je ukončené | Štátna skúška a diplomová práca |
Podmienky prijatia | Základnou podmienkou prijatia na 2. stupeň štúdia je úspešné absolvovanie 1. stupňa štúdia v rovnakom alebo príbuznom študijnom odbore. Títo študenti môžu pokračovať v druhom, magisterskom stupni masmediálnej či marketingovej komunikácie bez prijímacích pohovorov. V prípade absolvovania bakalárskeho štúdia v nepríbuznom študijnom odbore uchádzač vykoná prijímaciu skúšku z profilových predmetov bakalárskeho štúdia mediálnej komunikácie. To isté platí aj pre uchádzačov - absolventov doktorského, inžinierskeho alebo magisterského štúdia z nepríbuzných vysokých škôl. Prijímacia skúška na 2. stupeň štúdia pre uchádzačov, ktorí ju musia absolvovať, pozostáva z ústneho pohovoru. Z predmetov: Teória a dejiny mediálnej komunikácie, Spoločenskovedné aspekty mediálnej komunikácie. |
Ďalšie informácie o štúdiu | Ročné školné sa uhrádza v termíne do zápisu na štúdium. Mesačné platby - vždy k 15. dňu v mesiaci (september až jún). Semestrálne platby – 15. augusta a 15. januára. |
Uplatnenie absolventov | Absolvovanie magisterského štúdia vám zaručí samostatné rozhodovanie na riadiacich, manažérskych pozíciách a tvorivý vstup do dizajnérskych mediálnych procesov. Ako mediálny pracovník svoje odborné znalosti bez problémov uplatníte aj v európskej politike a médiách, medzinárodnej mediálnej legislatíve, vo výskume médií a verejnej mienky. Zvládnete orientáciu v nových trendoch v masmediálnej oblasti (internet, počítačová technika, grafika a multimédiá), zlepšíte si kultúru jazykového prejavu, získate prehľad o ekonomike, podnikaní, diplomacii, manažmente i marketingu médií, o tvorbe komunikačných mediálnych stratégií, vzťahoch s médiami a verejnosťou, či výskumu a psychológiu médií a aj ich prijímateľov. |
Ubytovanie, strava a voľný čas | Ubytovanie fakulta zabezpečuje na internate UNINOVA. Strava je poskytovaná v rámci budovy školy a to v jedálni a bufete. |
Požiadavky na prijatie zahraničných študentov | Podmienkou pre zahraničných študentov je ovládanie slovenského alebo českého jazyka a anglického jazyka, pretože časť študijného programu je vyučovaná v anglickom jazyku. |
Organizátor štúdia |
|
---|---|
Adresa sídla školy | Tematínska 10, 851 05, Bratislava |
Kontakt na spoločnosť |
tel: +421 904 459 000 fax: +421 2 68203660 e-mail: studijne.fm@paneurouni.com web: www.paneurouni.com (pri kontaktovaní uveďte ako zdroj informácií www.skoly.sk)
|
Popis činnosti |
Fakulta masmédií PEVŠ sa zameriava na výchovu profesionálov s teoretickými a praktickými poznatkami, ktoré dokážu kreatívne využiť v printovej, elektronickej, internetovej, multimediálnej, reklamnej a manažérskej praxi. Vzdelávanie zahŕňa aktuálne trendy nových informačných technológií v mediálnom svete. Fakulta sa výrazne orientuje na prax a študentov vzdelávajú pedagógovia aj významní odborníci z mediálnej, marketingovej a manažérskej praxe, pôsobiaci na Slovensku i v zahraničí (z Rakúska, Ruska, Česka, Nemecka). |